11 September 2012

Sempurnakan Aku..

21 tahun yang lalu,
Hidup aku hanya bergantung.
Bergantung sama dua insan,
Insan yang terlalu banyak berkorban.
Tak akan terbalas sampai kapan pun.
Kini sudah 21 tahun aku lihat dunia.
Aku bersyukur kerana punya dua insan cekal.
Tak pernah jemu dalam segala hal.
Masih betah bertahan dengan tingkah aku
Jujur aku sayang.
Jujur aku hargai mereka.
Pengorbanan mereka demi hidup aku.
Mereka sempurna di hati aku.
Ya Allah,
Kau sejahterakanlah mereka,
Kau berkatilah mereka,
Kau kurniaankan kesihatan sempurna buat mereka,
Agar mereka bisa melihat kejayaanku.
Biarpun cuma secebis yang terbalas,
Sudah cukup buat aku bahagia.

P/s: Ayah, ibu.. Terima kasih atas segala pengorbanan kalian. Sayang aku untuk kalian tak akan pernah padam. Aku janji :)

No comments:

Traumatik

Trauma. Aku adalah seseorang. Seseorang yang masih lagi trauma. Pada satu fasa kisah lama, Yang mampu biar aku tak lena. Trauma. Aku ...