11 March 2012

11 March..

11 March 1989.
Bertubuh renek.
Berjanggut ciput.
Bergigi panjang.
Bermata buntang.
Berhidung mancung.
Bertubuh sedang.
Berbintangkan sama seperti aku.

4 tahun masa berlalu.
Segala perihal kau tak pernah luput.
Setia bersemadi didalam hati.
Jauh mana aku pergi,
Tempat kau sentiasa diatas.
Setia menemani aku.

Hari ini hari lahir kau.
Maaf kerna tiada ucapan pertama dan terakhir dari aku.
Seperti mana yang aku pernah lakukan dahulu.
Aku bukan lagi yang teratas.
Tempat aku sudah diganti juga direstui.
Moga kau bahagia.

Selamat ulang tahun sayang.
Moga kau bahagia bersama dia.
Aku sentiasa mendoakan kebahagiaan kau.
Pergi lah engkau bersama bahagia dihati.
Cuma satu pintaku.
Jangan pernah lupus aku :')

Pergilah perih bersama mutiara jernih. Biarkan aku terus mengorak langkah tanpa dia :')

No comments:

Traumatik

Trauma. Aku adalah seseorang. Seseorang yang masih lagi trauma. Pada satu fasa kisah lama, Yang mampu biar aku tak lena. Trauma. Aku ...